Δεοντολογικές δεσμεύσεις

Ανακαλύψτε τις ηθικές αρχές που στοχεύουν στην ενίσχυση της αλληλεπίδρασης και της συμπεριφοράς
μεταξύ των εργαζομένων στον όμιλο ADEO και το οικοσύστημά μας.

Είμαστε όλοι αφοσιωμένοι σε μια ηθική προσέγγιση

Όλες οι εταιρείες του ομίλου ADEO διαθέτουν ισχυρές αξίες που πρεσβεύουν έμπρακτα όλοι οι εργαζόμενοί τους σε καθημερινή βάση. Οι αξίες μας καθορίζουν τη συμπεριφορά μας τόσο στις εταιρείες μας όσο και στο οικοσύστημά μας που περιλαμβάνει πελάτες, προμηθευτές, παρόχους υπηρεσιών, διοικήσεις κ.λπ. Χάρη σε σαφείς κανόνες και τη συμπεριφορά του καθενός από εμάς, μπορούμε να ενσωματώσουμε και να διασφαλίσουμε τις αξίες αυτές. Προκειμένου να δεσμευτεί και να γνωστοποιήσει τις δεσμεύσεις της, η ADEO έχει εφαρμόσει τους ακόλουθους κώδικες δεοντολογίας:

Κώδικας Δεοντολογίας συνεργατών

Απευθύνεται σε όλους τους εργαζομένους του ομίλου ADEO.

Διάβασε τον Κώδικα Δεοντολογίας εδώ

Κώδικας Δεοντολογίας υπευθύνων αγορών

Απευθύνεται σε άτομα, φυσικά ή νομικά, που προμηθεύουν εμπορεύσιμα αγαθά σε εταιρείες του ομίλου ADEO σε όλο τον κόσμο, καθώς και στις θυγατρικές, τις συνδεδεμένες εταιρείες , τους υπεργολάβους και τους προμηθευτές τους.

Διάβασε τον Κώδικα Δεοντολογίας εδώ

Κώδικας Δεοντολογίας μη εμπορεύσιμων αγαθών

Απευθύνεται σε εταιρείες που παρέχουν στην ADEO άμεσα ή έμμεσα υπηρεσίες (συμπεριλαμβανομένων οποιουδήποτε αντιπροσώπου ή μεσάζοντα) ή αγαθά που δεν προορίζονται να πωληθούν σε πελάτες.

Διάβασε τον Κώδικα Δεοντολογίας εδώ

Κώδικας Δεοντολογίας για Δωρεές και Χορηγίες

Απευθύνεται σε φορείς που επωφελούνται από δωρεές και χορηγίες από την ADEO

Κανάλι αναφοράς συμπεριφορών ή καταστάσεων που αντίκειται στο κώδικα Δεοντολογίας

Εκτός από τους παραπάνω κώδικες και τη δέσμευση των εταιρειών της ADEO να αναπτύσσουν τις δραστηριότητές τους με ακεραιότητα, η ADEO συνιστά στους υπαλλήλους, τους συνεργάτες, τους υπεργολάβους και τους πελάτες της, εάν γίνουν μάρτυρες ή βιώσουν μια κατάσταση ή συμπεριφορά αντίθετη με τον Κώδικα Δεοντολογίας ή το νόμο, να χρησιμοποιήσουν το ασφαλές κανάλι αναφορών που έχει θεσπίσει η ADEO.
Αυτό το κανάλι είναι ένα εργαλείο για όλους, προκειμένου να βοηθήσουν την εταιρεία να αποτρέψει τέτοιες συμπεριφορές. Διασφαλίζει την εμπιστευτικότητα και την προστασία του συντάκτη της αναφοράς, των ατόμων που εμπλέκονται και των γεγονότων που αναφέρονται. Ο συντάκτης μιας αναφοράς μπορεί να παραμείνει ανώνυμος εάν το επιθυμεί. Η επιτροπή Δεοντολογίας είναι υπεύθυνη για την επεξεργασία αναφορών και την προώθηση της ηθικής κουλτούρας στις εταιρείες του ομίλου ADEO

Κανάλι αναφορών εργαζομένων

Κάθε εταιρεία ADEO διαθέτει ένα κανάλι αναφορών προσβάσιμο από όλους τους εργαζόμενους, σε περίπτωση συμπεριφοράς αντίθετης προς τον κώδικα δεοντολογίας.

Καντε μια αναφορά εδώ

Κανάλι αναφορών προμηθευτών, συνεργατών και πελατών

Η ADEO διαθέτει επίσης ένα κανάλι αναφορών αφιερωμένο στους πελάτες, συνεργάτες, προμηθευτές και υπεργολάβους της καθώς και στους αντίστοιχους υπαλλήλους, θυγατρικές, υπεργολάβους και προμηθευτές τους.

Καντε μια αναφορά εδώ

top